Een piepend keukenkastdeurtje, een losliggende badkamertegel, een barst in de spiegelkast. Nog niet eens gesproken over een potentiële klant die in onze showroom, die al een tijdlang vragend om zich heen kijkt. Krijg jij al kippenvel? Een showroom die niet representatief is voor onze droomkeukens en -badkamers… dat kost klanten. Onze showroommedewerkers snappen dit als geen ander en zetten alles op alles om dit te voorkomen. Klantgericht benaderen en adviseren zij onze klanten, en zorgen ze dat de showroom altijd om door een ringetje te halen is. Zo bouwen we met elkaar aan onze toekomst. Het beste aan de baan - Ruimte voor eigen inbreng.
- Meebouwen aan droomkeukens of -badkamers.
Beeld bij de baanNaast de bouwshops en distributiecentra, hebben 3 van onze 5 werkmaatschappijen showrooms. Hier wordt op een sfeervolle manier ons brede assortiment van keukens, tegels en sanitair getoond. De showrooms zijn de plek waar klanten de laatste trends vinden, voor elk budget. Dit is de plek waar zij de vele leverbare opstellingen en stijlen kunnen bekijken en vergelijken. Tegelijkertijd is het de werkplek van onze showroommedewerkers, hier voorzien zij onze klanten van professioneel advies, waarvoor ruim de tijd kan worden genomen. Over de klanten gesproken, afhankelijk van de werkmaatschappij kan dit de consument zijn maar vaker zijn dit installateurs en badkamerspecialisten. Als showroommedewerker is er bij onze organisatie veel ruimte voor eigen inbreng.
- Je staat dicht bij de klant
Jouw werkplek is daar waar de klant ook is. Je bent ons visitekaartje. - Je handelt als een ondernemer
Jouw doelstellingen zijn ambitieus en jouw prioriteiten juist. - Je innoveert
Nieuwe producten op de markt? Je bent de eerste die het weet. - Je bent wendbaar
Dus ook dynamisch, energiek, snel en flexibel. - Je voelt jezelf thuis in een open en betrokken cultuur
Dat betekent onder andere dat je de tijd neemt om te luisteren en te ondersteunen.